Luxusní zboží láká hned dva typy lidí. Jednak jsou to ti, kteří mají dostatek peněz a mohou si vysoký standard dovolit, a druhá skupina pak na takovou životní úroveň pohlíží jako na odznak stavovské příslušnosti a jsou ochotni obědvat v bufetu, kam ale blahosklonně přijedou svým velkým autem a ruce se jim lesknout zlatými prsteny. Dokonalé služby jsou jako dobré víno a jsou lidé s penězi, kteří si spletou pivo se šampaňským. Nicméně, naučit se zacházet s příborem a umět si vybrat správnou sklenici není až zase takový problém, i když dobré pití bude dobré i z plastikového kelímku. Stačí mít dostatek fantazie a představit si, že na místo plastu člověk dřímá v ruce např. elegantní křišťálovou sklenici. Představivost, a to v prvé řadě prostorovou, bude ale potřebovat zejména zájemce o novou koupelnu a podobné nároky na imaginaci klade vlastně jakákoliv snaha po vkusném vybavení interiéru, zvláště, má –li být např. v populárním tzv. francouzském stylu.
Možností je více, banky lákají na své v uvozovkách nové produkty a říkají tomu „podzimní nabídka“.