Kuchyně, která vážně nezestárne! Víme, kde ji koupíte.

Kuchyně je ta místnost v domě, která nejvíc trpí provozem a nejrychleji stárne. Proto, až ji budete pořizovat nebo obnovovat, určitě žádejte, aby ta vaše vydržela veškerý nápor a i po letech byla krásná anebo v ideálním případě skoro jako nová!

Že to nejde? My víme, že ano. Na trhu to hýří reklamními slogany výrobců nebo prodejců a je těžké rozpoznat, která nabídka je opravdu ta nejlepší a co je jen reklamní trik. Jediná ochrana před špatnou koupí je, zjistit si věcné argumenty a jednotlivé prodejce porovnat.

Aby nábytek zůstal co nejdéle hezký a opticky a funkčně nepoškozený, je nutné chtít vysoce odolné materiály. Mezi tuzemskými výrobci takové nároky splňuje kvalita výrobků firmy HANÁK NÁBYTEK. Je to jedna z mála firem, která nestaví na sloganech, líbivých obrázcích nebo například na spolupráci s celebritami, ale naopak veřejně a otevřeně mluví o faktech týkajících se samotné výroby, kvality materiálů, způsobu jejich zpracování a to vše prezentuje pravidelně na svém webu a ústy samotných prodejců. Na showroomech si může každý zákazník prohlédnout kromě vzorků kuchyní i nejrůznější hmatatelné argumenty, které jsou mnohem více přesvědčivé než jakékoliv reklamní heslo.

Tento výrobce nedávno nechal provést test takzvaného „zestaření“ na svém novém jednostranném 3vrstvém laku řady TREND (simulace 15 let působení střídavých minusových a plusových teplot na nábytek). A výsledek? Dle certifikátu od zkušebního ústavu Mendelovy univerzity zůstal nábytek ve 100% stavu beze změny! Převedeno do laické řeči, i po 15 letech budete mít doma naprosto stejnou kuchyň HANÁK jako po její koupi. Proto titulek článku – kuchyň, která nezestárne – HANÁK takovou kuchyň má a jak se zdá, neustále posouvá hranice životnosti svého nábytku. To dělá málokterý dnešní výrobce, tendence je spíš opačná – vyrábět levnější zboží s krátkou životností.

Pokud jste byli u HANÁKa anebo plánujete k prodejci zajít, všimněte si malého akvária s fialově nalakovanými dvířky ponořenými ve vodě. V něm výrobce simuluje 100% voděodolnost díky patentované technologii olepování hran SLIM-LINE technology. HANÁK touto ukázkou garantuje, že se ani vlivem vody a vlhkosti jeho lakovaná dvířka nerozklíží a nezdeformují. A co víc? Díky této technologii nepropustí ani jedovatý formaldehyd, kterého obsahují materiály od Hanáka naprosté minimum, protože mají nejvyšší certifikaci CARB-phase 2. Nábytek je tím pádem zdravotně nezávadný!

Navíc, ne každý, kdo uvádí, že prodává lak, lak skutečně prodává. Mnohdy jde o akrylát, který zdaleka nedosahuje kvality opravdového laku. A kdo tvrdí, že na počtu vrstev nezáleží, ten nemá pravdu. Už z logiky věci, čím více vrstev kvalitního laku, tím vyšší je jeho odolnost.

U HANÁKa je ještě jedna veliká výhoda – nezahltí vás katalogovými obrázky, ale ukáže vám rovnou reálné domovy zákazníků, pro které nábytek vyrobil. Na stránkách i facebooku má řadu krásných fotogalerií reálných domů a bytů s nejrůznějším nábytkem. Pokud máte aspoň čtvrthodinu času, prohlédněte si jejich fotografie. Stojí to opravdu za to!

HANÁK prezentuje všechny své kolekce, jak vlajkovou loď, řadu HANÁK PREMIUM, tak svou střední třídu kolekci TREND nebo kolekci ACTIVE. Co se týče spotřebičů do kuchyní, HANÁK má v nabídce úzký výběr kvalitních značek. Mezi nimi i firmu FAGOR, se kterou řadu let spolupracuje a která pravidelně dodává novinky a vychytávky do jejich kuchyní. FAGOR nyní přichází s novou nejvyšší řadou spotřebičů PREMIUM a speciálně pro síť HANÁK připravil akci 3+1 zdarma. Když zákazníci koupí 3 spotřebiče z řady PREMIUM, dostanou jako dárek zdarma mikrovlnku z této řady, což se určitě vyplatí. V sortimentu FAGORU nás zaujala i nová trouba Combistreamer, která má kombinovanou funkci pro zdravé vaření v páře. Anebo jejich pečící trouba s nejmodernějším systémem čištění – Pyrolýzou II. generace. Tato funkce sama vyčistí nejen vnitřek trouby, ale i plechy a vnitřní vodící lišty.

Závěrem pamatujte na naši radu – srovnávejte! U nábytku jde o mnoho argumentů, které je dobré zvážit, než se unáhlíte a podlehnete reklamě, která v poslední době nejvíc útočí na cenu a na kvalitu a životnost výrobků úmyslně zapomíná.

Petra Štrofová, HANÁK NÁBYTEK, a.s.

Komerční prezentace

27.4.2015 10:52

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa bydlení?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist